کبوتران میرهادیان
کبوتران میرهادیان
انواع کبوتران سوسکی_کبوتران گرو_کبوتران تیرک دم سبز_کبوتران پرشی_اصیل ترین کبوتران پرشی_کفتربازان_عشقبازان_کبوتر داران_گروبندان و.....
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 تير 1395برچسب:, توسط ارین |



نظرات شما عزیزان:

حمید قره قونی
ساعت10:26---14 مهر 1395

با سلام اقای میر هادیان خیلی از اسامی دوستانی که در وب خود لینکشان کردید باز نمیشود با تشکر
پاسخ:با سلام درود بر شما دوست عزیز نمیدونم چه ایرادی داره که خود لوکس بلاک هرچی وب برا تبلیغات بخاد بگذاره نمایش داده میش اما متاسفانه ما تمام ادرس وب دوستان پاک کردیم دوباره گذاشتیم باز نکرد



حمید قره قونی
ساعت6:24---4 مهر 1395
با سلام مجدد خدمت اقای میرهادیان ممنون از لینک نمودن وبلاگ بنده همانطور که قبلا عرض کردم نمی دانم جه اشکالی هست نه شما نه من لینک نمی شویم فکر کنم از حروف ایمیلتان باشد اگر امکان دارد ایمیلتان را جا به جا نمایید
الان در وب خودتان که وب من را لینک کردید باز
نمی شود با تشکر حمید حسنلو
پاسخ:سلام با کسی که کار وب انجام داده صحبت میکنم مشکلش بر طرف کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.